Kovo 4-8 dienomis, darželyje vyko "Kalbos savaitė", kurios metu vaikai galėjo įvairiai ir žaismingai lavinti savo kalbą. Šios savaitės iniciatoriai - logopedės Gabrielė Šulmaitė ir Vida Šuškevičienė. Vaikai savaitės eigoje atliko liežuvėlio mankštelę, smagiai draugavo su raidelėmis bei grupėse sulaukė logopedžių, kurios drauge su vaikais kalbėjosi, kas yra logopedas ir ko jis moko vaikus.

      Savaitės veiklos ir užsiėmimai vaikams padėjo labiau susipažinti su logopedo profesija ir tuo pačiu linksmai lavinti kalbą.

    Su šios savaitės veiklomis galite susipažinti žemiau esančioje lentelėje, o nuotraukose matyti džiugios akimirkos iš įvairių veiklų.

Pirmadienis – „MANO RAIDELĖ“

 

 

„MANO RAIDELĖ“

Grupėse karaliauja raidės, kurios kviečia kurti.

Atidaromos kūrybinės dirbtuvėlės. Vaikai iš įvairių medžiagų arba naudodamiesi pasirinkta piešimo – spalvinimo technika kuria savo vardo pirmąją raidę.

Parodos „Mano raidelė“ eksponavimas grupėse.

Ugdymo uždavinys: atsižvelgiant į ugdytinių amžių kurdami raideles vaikai pažins/įtvirtins jas bei lavins smulkiąją motoriką.

Antradienis – „SKAITANTI GRUPĖ“

 

 

 

 

 

 

 

 

„SKAITANTI GRUPĖ“         

Vaikai iš namų atsineša po vieną mėgstamą knygą. Kartu su grupės draugais dalinasi, varto, aptaria, skaito, jas iliustruoja.

Iš atsineštų knygelių grupėse organizuojama paroda.

Tėvelių prašoma atnešti vieną vaiko mėgstamą knygą.

Ugdymo uždavinys: vaikai domėsis knygomis, ugdys skaitymo kultūra, kalbą, turtins žodyną.

Trečiadienis - ,,LIEŽUVĖLIO PASAKĖLĖ“

 

 

„LIEŽUVĖLIO  PASAKĖLĖ“

Trečioji kalbos savaitės diena prasideda linksmąją artikuliacine mankštele. Visi grupės vaikai  klausysis  ,,Liežuvėlio pasakėlės“ ir mokysime daryti artikuliacinę mankštelę.

Ugdymo uždavinys: lavės ugdytinių taisyklingo kalbinio kvėpavimo įgūdžiai, vaikai tikslins  liežuvio, lūpų, žandikaulio, skruostų raumenų judesius.

Ketvirtadienis – „AŠ POETAS“, „AŠ KŪRĖJAS“

 

 

„AŠ POETAS”, „AŠ KŪRĖJAS”

1-3 metų vaikų grupės klausosi skaitomų ar pasakojamų kūrinėlių, naujų žodžių.

Ugdymo uždavinys: vaikai klausysis ir reaguos į suaugusiųjų kalbėjimą, supras ir mokysis naujų žodžių.

4-7 metų vaikų grupės pasirenka kurti eilėraštį arba pasakojimą įvairiomis temomis. Eilėraštį ar pasakojimą iliustruoja. Eilėraščių, pasakojimų eksponavimas grupėse.

Ugdymo uždavinys: kuriant eilėraščius ar pasakojimus ugdysis vaikų kūrybiškumas bei noras reikšti mintis žodžiais.

Penktadienis – „ŠOKU SU ABĖCĖLE“

 

„ŠOKU SU ABĖCĖLE”

Penktadienio rytas prasideda netradicine mankšta pagal smagią animuotą lietuvišką abėcėlę ,,Abėčėlė" (su Biplan).

Ugdymo uždavinys: vaikai patirs judėjimo džiaugsmą, mokysis lietuvių kalbos abėcėlės.

 

 

 

  • 53084552_331741624129051_6264189717948923904_n
  • 53670357_525965987809730_6471218342890831872_n
  • 53918347_333872330585825_4139604670907678720_n
  • 54268446_360592961209872_2733936010357374976_n
  • 54730888_555509388304432_680206443252547584_n
  • IMG_20190306_093609
  • IMG_20190306_094156
  • IMG_20190306_094208
  • IMG_20190306_094325
  • IMG_20190306_095717
  • IMG_20190307_095820
  • IMG_20190307_102019
  • IMG_20190307_141418
  • IMG_20190307_141719
  • IMG_20190307_141756
  • IMG_20190307_141928
  • IMG_20190307_164236
  • IMG_20190308_082309
  • IMG_20190308_142253