Mūsų darželyje, vienas iš pirmųjų projektų buvo Erasmus+ projektas “Nartyvinės žaidimo ir mokymosi erdvės”, kuriam pasibaigus, projekto veikla nesibaigė ir šiuo metu šis projektas yra finansuojamas Vilniaus savivaldybės lėšomis.

Mūsų darželio mokytojos, šiuo metu ne tik mūsų įstaigoje taiko Nartyvinio žaidimo metodą, bet veda mokymus kituose Vilniaus savivaldybės darželiuose, kur taikomas Naratyvinio žaidimo ir mokymos(si) metodas. Kartu su mūsų įstaigos pedagogais projektą vykdo VDU Švietimo akademijos mokslininkės Dr. Milda Brėdikytė, Dr. Monika Skerytė-Kazlauskienė, Dr. Agnė Brandišauskienė.

Naratyvinis žaidimas – tai vaizduote paremtas vaikų grupės vaidmenų žaidimas, kurio metu vaikai kuria bendrą siužetą. Išplėtotos naratyvinio žaidimo formos padeda vaikui formuotis labai svarbius gebėjimus: kūrybiškumą, motyvaciją, valią ir savireguliaciją, kito žmogaus pozicijos supratimą. Pastebėta, kad kartą per savaitę pedagogams su vaikais patiriant Naratyvinio žaidimo nuotykį, vaikai patys ima dažniau kurti savus žaidimus, žaidimai tampa sudėtingesni, į juos įtraukiama daugiau fantazijos ir vaizduotės, vaikai sėkmingiau sprendžia konfliktus, ugdosi socialinius gebėjimus, kurie tokie svarbūs šiandienos pasaulyje.

Naratyvinis žaidimas kaip metodas buvo sukurtas mokslininkų Mildos Brėdikytės ir Pentti Hakkarainen.

 

  • 122818481_955587031630830_8886563425100435007_n
  • 122828444_822212945220056_1310126226787839957_n
  • 122848267_1570349843166997_1549854534193707491_n
  • 122906295_987742185040375_6891634142089028379_n
  • 122916912_2835224193421260_9097251949304740807_n
  • 122947407_372437264004904_8058718476165798761_n
  • 123048649_362000904909899_7733252391054311273_n
  • 123075375_750406905513841_6846445962930346309_n